BENU Terviseblogi

Rapla Prisma BENU apteegi farmatseut: meil on parimad kliendid!

Kuna haruapteegis võib farmatseut töötada ka juhataja ametis, siis selle ametikoha vastuvõtmine oli Eva jaoks täiesti uueks kogemuseks ja väljakutseks.Foto: Egert Kamenik

“Tänaseni õpin iga päev midagi uut ja see on nii põnev,” räägib farmatseut Eva Kaidla, kes on uhiuues Rapla Prisma BENU apteegis töötanud selle avamisest saadik.

Nagu Prismagi, oli ka uus apteek kohalike elanike poolt väga oodatud ning Eva võib kindlalt öelda, et just Rapla Prisma BENU apteeki külastavad parimad kliendid.

Rapla elanikud on uue apteegi hästi vastu võtnud

Eva on farmatseudina töötanud ühtekokku 14 aastat. “Varem töötasin samuti Raplas ühes teises apteegiketis, aga Rapla Prisma BENU apteegis olen töötanud selle avamisest saadik, alates 2. juunist. Seega olen uustulnuk ka BENU apteegiketis,” ütles ta.

Rapla Prisma BENU apteek on linna neljas ning kõige uuem apteek, mille avamist oodati pikisilmi.Foto: Egert Kamenik

Suur Prisma oli Eva hinnangul Rapla inimeste seas väga oodatud. “Uue apteegi osas oli kindlasti inimestel erinevaid arvamusi – kindlasti oli ka neid, kes arvasid, et Raplas on apteeke juba piisavalt,” jutustas ta.

Samuti oli osadel inimestel hirm, et kuna Raplas juba üks BENU apteek on, siis see suletakse. “Praegu aga on klientide tagasiside uue apteegi avamise kohta ikkagi positiivne,” kinnitas farmatseut.

“Mõned püsikliendid tulid minuga eelmisest töökohast isegi siia kaasa!” ütles Rapla Prisma BENU apteegi farmatseut Eva.Foto: Egert Kamenik

Uues apteegis saab kõik enda käe järgi sättida

Kuna haruapteegis võib farmatseut töötada ka juhataja ametis, siis selle ametikoha vastuvõtmine oli Eva jaoks täiesti uueks kogemuseks ja väljakutseks. “Kuna tulin hoopis teisest apteegiketist, siis on juba müügiprogramm minu jaoks uus. Tänaseni õpin iga päev midagi uut ja see on hästi põnev!” kinnitas ta.

Ametikohast olenemata täidab Eva apteegis kõiki vajalikke ülesandeid, olgu selleks kauba vastuvõtmine ja tellimine, vajadusel koristamine ja loomulikult klientide teenindamine.

Lisaks Evale töötab apteegis veel üks farmatseut ja abitöötaja. “Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis liitub meie meeskonnaga augustis veel üks tore kolleeg,” lisas ta.

Rapla Prisma BENU apteek on Eva kinnitusel hoopis teistsugusem kui tema varasem töökoht. “Siin on nii palju aknaid, palju avaram ja rohkem päevavalgust – see on minu jaoks väga oluline. Kõik on palju kaasaegsem ja kuna alustasin siin apteegis ka esmakordselt juhatajana, siis on kindlasti hea alustada nii-öelda puhtalt lehelt ja asjad enda käe järgi sättida,” kirjeldas Eva.

Juhataja ametikoht on Eva jaoks küll uus, kuid teda rõõmustab selle juures väga, et uues apteegis saab kõik enda käe järgi sättida.Foto: Egert Kamenik

Püsikliendid jäid farmatseudile truuks

Et apteeke on Raplas kokku neli, on Eva sõnul igaühel kindlasti püsikliente, kuid leidub ka inimesi, kes külastavad kõiki apteeke ning viivad end kurssi ka kuupakkumistega. “Mõned püsikliendid tulid minuga eelmisest töökohast isegi siia kaasa!” avaldas farmatseut.

Tema sõnul kohtab suvisel ajal Rapla apteegis töötades palju möödasõitjaid ja kliente muudest piirkondadest. Praegusel kesksuvisel ajaperioodil on klientide põhisoovideks jätkuvalt erinevad päikesetooted ja kaitse sääskede eest, seevastu nohu ja köha esineb hetkel vähem.

“Vitamiine, toidulisandeid ja kreeme ostetakse alati, olenemata hooajast,” lisas ta. Eva kinnitab, et inimesed on järjest teadlikumad ja eelistavad tavapoes müüdavale kosmeetikale pigem kvaliteetseid apteegitooteid.

Rapla Prisma BENU apteegis on palju valgust ja avarust, mis on töökeskkonna puhul väga tähtis.Foto: Egert Kamenik

“Meie kliendid on kõik väga toredad ja viisakad, Rapla inimesed on üldse väga kannatlikud ja mõistvad. Kuna olen nii palju aastaid Raplas töötanud, siis olen kokku puutunud paljude erinevate klientidega ja julgen väita, et meil on parimad kliendid!” ütles ta.

Milline on hea apteeker?

Eva hinnangul on äärmiselt oluline, et apteeker oleks sõbraliku ja avatud olekuga. Kindlasti ei tohi apteekrit karta, sest tema ülesandeks ja suurimaks sooviks on inimesi aidata.

“Kogenud apteekri jaoks ei ole ükski mure ebameeldiv või imelik – me oleme oma töös kokku puutunud igasuguste küsimustega. Näiteks delikaatsetel teemadel vestleme privaatselt ja veidi vaiksemal toonil, et klient tunneks ennast mugavamalt.”

Kliente on tema sõnul väga palju erinevaid: on neid, kes kohe küsivad ja ei häbene, kuid on ka palju neid, kes ei julge küsida. Sellepärast ongi äärmiselt oluline, et inimestel oleks apteegis turvaline ja meeldiv käia. “Omalt poolt annan alati 100%, et klient saaks meeldiva teeninduse ja sooviks tagasi tulla,” ütles Eva lõpetuseks.

Farmatseut Eva teeb enda poolt kõik selleks, et klient sooviks apteeki tagasi tulla.Foto: Egert Kamenik

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.