Hea nõuanne

Veerand tundi mõõduka koormusega füüsilist aktiivsust päevas pikendab eluiga kolme aasta võrra

Veerand tundi mõõduka koormusega füüsilist aktiivsust päevas vähendab üldist suremust ja pikendab eluiga kolme aasta võrra.Foto: Shutterstock

Rubriiki toetab

Selleks, et tervis oleks kontrolli all, ei ole vaja palju teha. Ainult 15 minutit mõõduka koormusega füüsilist aktiivsust päevas vähendab üldist suremust ja pikendab eluiga kolme aasta võrra, kirjutatakse Ravikindlustuse blogis.

Iga lisanduv kehalise aktiivsuse hetk päevas annab tervist juurde. Mõõdukas kehaline aktiivsus vähendab südame ja veresoonkonna haiguste esinemissagedust ja säästab kulutusi ravile.

Tervislike eluviiside kujunemine peaks algama juba lasteaias, sest see tagab kehalise aktiivsuse ka hilisemas elus.

„Kõige olulisem eluiga südamehaiguste ennetamiseks on meestel 30–50 eluaastat ja naistel 40–60 eluaastat. Siis hakkab noorusest antud tervisevaru vaikselt vähenema,“ märkis südamearst professor Margus Viigimaa.

Oled sa GEENIUS, RIKAS või PRO? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.