Mitte ainult nahk: Eucerin seisab nii keskkonna kui ka töötajate heaolu eest

Beiersdorf peab väga oluliseks nii oma kliente kui töötajaid.Shutterstock

Et hoida oma naha head tervist, on vaja hoolitseda ka meid ümbritseva keskkonna eest. Ent kuidas vähendada enam kui 100 aastat teerajajana tegutsenud dermakosmeetikabrändi ökoloogilist jalajälge?

Jätkusuutlikkuse tähtsus

Aina rohkem peavad erinevad ettevõtted mõtlema läbi oma tegevuskava erinevad etapid ning panustama aega sellele, kuidas teha nii, et läbiviidavad tegevused mõjutaksid võimalikult vähesel määral keskkonda. Ka rahvusvaheline ettevõte Beiersdorf, kelle tuntuimaks dermakosmeetikabrändiks on Eucerin, on seadnud eesmärgiks tugevdada oma toodete ja protsesside jätkusuutlikkust pikemas perspektiivis.

Nii on vastu võetud jätkusuutlikkusele pühendatud strateegia nimega We Care (me hoolime – e.k.), mis toetab ettevõtte seatud eesmärke, olemaks vastutav nii oma klientide kui meid ümbritseva keskkonna ees.

Samuti peab Beiersdorf oluliseks muutustele kiiremalt ja tõhusamalt reageerida ning kujundada tulevikule orienteeritud töökultuuri. Et seatud eesmärkideni jõuda, panustab ettevõtte eeskätt nendele valdkondadele, mida kõige rohkem mõjutada saab.

Materjale tuleb taaskasutada

Pühendumus algab juba maast madalast – see tähendab, et toodete toorainete ja pakendite materjalide hankimisel reguleeritakse vastavaid tegevusi, mis strateegiaga kooskõlas on. Beiersdorf on seadnud eesmärgiks, et 2025. aastaks valmistatakse 65% toormaterjalidest just taaskasutatavatest materjalidest.

2025. aastaks on plaanis läbi viia veel mitu pakenditega seotud muudatust: tooteid pakendatakse 100% taaskasutatud, korduvkasutatavatesse või komposteeritavatesse pakenditesse, ühtlasi peab 25% Euroopas müüdavate toodete pakenditeks kasutatavast plastikust olema valmistatud taaskasutatud materjalidest.

Keskkonnamõju vähendamine

Juba 2019. aastast alates on kõik ettevõttele kuulunud hooned läinud üle 100% taastuvale energiale. Üheks ettevõtte eesmärgiks on aga vähendada ka energia ja transpordiga seotud CO2 emissioonide teket 70% võrra iga toote kohta. Samuti eksisteerib Beiersdorfil Blue Building (sinine hoone – e.k.) programm, millega parandatakse ettevõttele kuuluvate hoonete energiasäästlikkust veelgi. 

Beiersdorfi strateegiaks on hoiduda liigse energia ja materjali kasutamisest kogu tootmisprotsessi jooksul ning vähendada taastumatute energiate ja materjalide kasutuselevõttu. See kehtib ka vee kohta, mida kasutatakse vaid eesmärgipäraselt ja teatud kogustes. Beiersdorfi strateegia näeb ette vähendada 2025. aastaks vee kasutamist veel 25% võrra.

Koostöö põhineb usaldusel

Et ilu algab seestpoolt, on ennekõike vaja hoolitseda ettevõtte sisekliima ja töötajate heaolu eest. Seega väärtustatakse ettevõttes iga inimest ja tema oskuseid ning hoolitsetakse selle eest, et koostöö põhineks eelkõige austusel, läbipaistvusel ja jätkusuutlikkusel.

Viimase arendamisse ja edasiviimisesse on kaasatud ka tarbijad, kellele püütakse pakkuda järjest enam jätkusuutlikke tootelahendusi. Samuti toetab Beiersdorf igat jätkusuutlikkusel põhinevat initsiatiivi, julgustamaks töötajaid sel teekonnal nii individuaalsel kui koostöö tasandil.

Toodete kvaliteet on prioriteet

Lisaks töötingimustele ja keskkonnahoiule on väga oluliseks prioriteediks toodete kvaliteet. Beiersdorf seab oma toodete ohutusele ja kvaliteedile väga kõrged nõudmised, mistõttu töötavad ettevõtte füüsikute, inseneride ja meditsiinitehnikute meeskonnad pidevalt selle nimel, et leida ja arendada uusi testimismeetodeid ja tehnoloogiaid. Et ettevõtte teadlased tunnistaksid toodete valmistamiseks vajalikud toorained kahjutuks ja dermatoloogiliselt heaks kiidetuks, peab iga tooraine läbima rea rakukultuuride katseid. 

Beiersdorf töötab üheskoos mittetulundusühingutega, et täita jätkusuutlikkusega seotud eesmärke ning lahendada maailmas aktuaalseid keskkonnaprobleeme nagu palmiõli tarneahelad ja kliimamuutused. Lisaks on ettevõtte jaoks oluline olla tarbijale lähedal, viies läbi tarbijauuringuid nii piirkondlikul kui rahvusvahelisel tasandil. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.